Drängsö!!

Typ den senaste veckan så har jag varit på drängsö me vivi.

Drängsö e mitt sommarställe om ni inte vet de och det är en typ bondgård med lite kor! :D <3

En dag så va vi på Furuvik. Det är typ som skansen och grönan tillsammans. typ djur och saker som man kan åka fast dom flesta va för typ mindre barn än oss.

det va ganska så dåligt väder så va badade inte :(

Jaana (vivis mamma) va bara där en dag typ på lördan då det va bakluckan! :D
Bakluckan e nog en av dom roligaste sakerna som finns!! Den e en loppis typ där vi bor! de kommer ca 100 bilar och ställer ut saker från bakluckan och därifrån kommer namnet.
Vi ställde också ut saker och jag och vivi fick 575kr av att stå där!! Nica va!!! Tyvär så va det lite dåligt väder så annars skulle vi nog ha fått lite mer :D <3
 
Bakluckan e öppet hela sommaren varge lördag och liggen i norrskedika på en typ fotbollsplan.
 http://www.bakluckan.se/
bara bra att veta.....:D <3

Förutom de så va vi typ bara hemma (på drängsö) och typ försökte klappa korna (gick inte så bra ;( ), bygga kojja (vi började men sluta efter typ 5min), jonglera försökte vi också varken jag elr vivi klarade det men med 2 bollar på en hand så klarade jag 16 :D haha stållt! och typ lite mer saker som jag inte kommer ihåg......<3 
 





m a lite bilder orkar inte lägga upp fler :D <3



Kommentarer
Postat av: Madeleine

när kommer du hem!! ::::::::::(

2010-08-03 @ 13:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0