igår ;D

Igår efter skolan så va jag madde, clara och sophie på pavven och körde biljard :D efter att tag gick madde och de va typ då sophie kom. jag och clara körde mot varran fast ingen av oss va särskilt bra så at alla som gick förbi oss vi ba:
vall du hjälpa till mej att vinna mot henne??? och dom ba ja såklart haha ;D 
Efter de aå gick jag och sophie till vasa och va me på vasaskolans kväll ;D haha då e de massa lekar och sonnt där och jag e bara så bäst vann på typ allt!! haha 
Efter ett tag så kom Sofie, Anna, Albert, Oliver och en kompis till honom och vi va där tills de stängde sen gick jag, Anna, Sofie och Albert hem till Oliver och kollade på film :D nice i knom :) ♥ 

Kommentarer
Postat av: clara

hahhahaha, vi hade såååh kul!

och JAG vann!!!...nästan...

2010-09-06 @ 19:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0