Grattis morfar!!! :D

Grattis morfar!!! ♥  
m morfar fyller år idag så jag ville bara säga grattis till dej!! Även fast jag inte träffade dej så mkt så har jag jätte roliga minnen med dej! kommer alltid älska dej! R.I.P ♥♥

och japp vi kollade på Shrek idag! :D
Vi skulle igentligen inte kolla på den i 3D men vanligt va slut i camera och sergel och vi orkade inte åka till typ kista bara för att kollar på film....
Bion började 17.50 och tills dess så va jag hemma och passade Edward för mamma va hos mormor och grattade morfar på hanns grav. :)
Innan bion började så åt vi frukost/lunch/midda på pizza hut. ;P haha det va jätte gått ;D
Filmen va jätte bra enligt mej :D Fast jag tycker den första och andra e mkt bättre, fast den tredja tycker inte jag e jätte bra. :D

haha aja pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0