haha vafan??....

haha asså vafan fick precis en typ dionsourie godis i min godispåse med nappar?? xD haha ja ba vafan?? :D

haha liksom vafan e de??? xDDD

Idag så hade vi matteprov -_- Fast de gick ganska så bra men endå :)

Sen efter skolan så gick jag hem! Tog inte bussen utan gick! Hee typ första gången sen 5:an....:D Faast de va bara för att några killar från klassen skulle åt samma håll, asså vi bor tydligen grannar?? xD haha :D

Och jag får typ damp snart för att våra "köp" kanaler har slutat funka hos mamma!! Asså seriöst fatta va deprimerad jag e! vi har typ kanal 1, 2, 4, 6 och typ kunskaps kanalen.....jeej.....D:

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vi hade oxå så för inte alls länge sen och bara kunde se på dom kanalerna?

2010-12-02 @ 22:08:44
Postat av: Anonym

omg gick du hem? :P nää men hurfan hammna den där? :P

2010-12-02 @ 23:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0