Tomten är far till alla barn

God jul på er alla!
Gu asså de e julafton idag! Har hafft jättekul idag! xD

Min dag:
Först så vaknade jag hos pappa och "öppnade" julstrumpor :P
Sen åkte jag och familjen på mammas sida och åt lunch på stallmästargården = jättemys :D
Sen åkte jag vidare till farmor och farfar och firade med släckten på pappas sida = mer julklappar :PPP
Sen åkte jag hem, firade jul med "den närmaste" släckten på mammas sida = ännymer presenter :PPPP
Och sen gick jag ner till pappa och firade lite me honom = fått jätte mycket presenter!! :PPPPPPP
haha nää men de e as najs! Har typ fått, några Thomas sabo berlocker, A&F kläder, några perfymer och en som glittrar!!!!!!!!!!!, lite OMG!!!!!, massa Hello kitty saker ;), smycken, smink, presentkort, böcker, filmer, volymtång och typ massa småsaker :DD A jag e typ nöjd <3333

kolla den glittrar!!!!!!!!!! :DDDDDDDD


kolla just på den, gör de varje jul och jag måste bara säga att de e den mest awsome filmen i 4ever!!! haha typ asgraver mej igenom hela! ;))))


Puss på er alla och hoppas att nu haft en bra julafton puss!! ♥


Kommentarer
Postat av: johanna

fett najs saker du fick :)

2010-12-25 @ 16:43:41
Postat av: phia

den filmen e ju bara såå awesome!

2010-12-26 @ 02:46:09
Postat av: Molawgha

KIRI KIRI BATI!! ALALALALALALLAAAAA

2010-12-26 @ 21:22:01
Postat av: Molawgha

KIRI KIRI BATI!! ALALALALALALLAAAAA

2010-12-26 @ 21:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0