jag suger på att uppdatera!!

Jag suger på att uppdatera!!
Förlåt för at jag inte har uppdaterat sen typ i tisdags och nu e de söndag??


Lite kort vad jag har gjort sen i tisdags:

Tisdag-åker jag på en kort "shopping" resa till London me pappa.
kommer hem på torsdag med 8påsar från Abercrombie and Fitch! (fast lite va "julklappar" ) Absoluta favorit affären!! LOVE IT!!

London från planet


random bild X))


emmm aaaaaa ;D


haha a tyyp de jag handlade ;D haha va bara tvungen XD


Dagen efter (fredag) jag kom hem så gjorde jag inte så mkt på dan. -,-
Sen på kvällen så åkte jag, mamma och Edward till stan och åt :D
Sen när jag kom hem så sov jag över hos Isabel. Vi hyrde film och hade de jätte mysigt ;)


I lördags så va jag me Isabel på dan och sen på eftermiddan så åkte jag hem till Vivi och sov över X))
Efter middan så tog vi bussen till Emma och va hemma hos henne en stund ; D

Idag (söndag) så vaknade jag först hos vivi och va där till lunch. XD
Sen åkte jag till farmor och farfar för att farfar fyllde 89år! GRATTIS!!! 


dåliga bilder från farmor och farfar X))

Efter att jag kom hem så åkte jag till täby igen och träffade Klas, Erik och Ella ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va mysigt att va i london!!

2010-11-07 @ 23:17:22
Postat av: vivi

Hahah tack för att jag fick vara med? Xp

2010-11-08 @ 08:19:35
Postat av: sophie

aaaaaaaaaahhhhh!!!! mycket du köööööpte!!!!!!! :D (hoppas du köpte ngt till mig!!) :D <3 love yoooou!! <3

2010-11-08 @ 19:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0