skriver så sällan...

♥Asså förlåt för att jag inte skriver så ofta!
vene varför hinner och orakar liksom inte!

I fredags så sov jag över hos Linn! :D
Vi va ute lite med en kille som hette Hannes tror jag :)


haha jag och Linn hade lite tråkigt och satte på massa klistermärken på min mobil och kamera xD


haha på lördan så vaknade jag hos Linn (no shit!) ;D
Sen så åkte jag till Östermalmstorg och träffa Anni och Vivi för vi behövde köpa fars-dag presenter :D hitta en bok "fånig fakta" hetter den och jag tyckte den passa pappa xD
Sen åkte vi hem och så sov jag hos dom sen.
På kvällen så såg vi Pirates of the caribbean, 1an och färga vivis hår ;D

före

efter

haha stor skilland! De blev jätte fint!! ♥


haha har sett den 1000gånger fast den e fortfarande bra ;D


Sen imorse så såg vi den andra xD

haha tyvär så hade dom inte den sista så vi kunde inte se den :/ :D

Sen åkte jag och vivi till tbc och köpte en till hårfärg för vivi blev inte nöjd och tyckte att de blev ojämt :/
Efter de så gick vi till hennes skola (näsbydal??) och träffa Klas :DD Och sen typ åkte jag hem xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

mysig helg

2010-11-14 @ 21:17:13
Postat av: Anonym

vafin din kamera blev!! <333

2010-11-14 @ 21:19:10
Postat av: v

Taaa bort bilderna på mitt hår dt bleb ju inte äns jämnt :S

2010-11-15 @ 14:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0