mörby??

Igår efter skolan så tänkte jag att jag bara skulle ta det lugnt och så skulle jag och mamma till Mörby för att jag behövde en ny BH, men så messa Klas och undra om vi kunde träffas? och jaa då försvann den idèn.....:D
Då åkte jag till Täby, där träffade jag Erik, Klas och Basse. :) Vi va inte alls där länge och Basse gick. Då gick vi hem till Erik och va tydligen utelåsta :/ Efter typ en och halv timme kom vi in för då kom hanns pappa hem xD Vi satt typ mest och prata, klockan 9tyckte mamma att jag skulle va hemma och kl 11ringer hon och undrar varför jag inte e de?? X)) En halvtimme senare e jag hemma och då frågar jag mama om jag får sova över hos Isabel med Anna och de får jag?? Haha dom hade typ ringt 1000gånger och ba: du måste komma!! haha och jag trodde värkligen inte att jag skulle få med de fick jag :D haha nice mamma man har asså ;D
Hemma hos Isabel så kollade vi på film (Remember me) och prata tyyyp.  
Sen imorse så vaknade vi 11för att Isabel skulle till stan -_-.
Såå ida ska jag och mamma till Mörby och sen ikväll så ska vi på midda :/ Får se om jag hänger me :D

remember me va jättebra fast jag kan inte berätta så mkt om den för vi såg inte klart på den, och jag typ halvsov under hela :D

haha Elise från i torsdags hemma hos vivi :DD


Skriver mer sen puss ♥

Kommentarer
Postat av: Natalia

KUl!

2010-11-21 @ 19:23:07
Postat av: N

Vad kul! ;)

2010-11-21 @ 19:40:33
Postat av: Anonym

ÅÅhhh den är så bra men så sorlig :)

2010-11-23 @ 18:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0