Dansa är kul men jag föredrar att Supa!


haha skrev de på vivis rygg/as i fredags ;D hee va tvungen asså ;P

Fredag:
efter att jag slutade (12.30) så åkte jag till Vivi. :D
Först så bakade vi och sen så åkte vi till Emma ;D
På tåget på väg till Emma så träffade vi oxå Philip och han skulle oxå till Emma? haha man ba sammanträffande?? xDD
Jag, Emma, Philip, Paulinn och vivi va hemma hos Emma och va vääldigt flummiga asså! Och allt blev helt Insane! A asså jag vene och vivi blev typ sjuk! :/

Idag/lördag:
Idag så va jag, emma och paulinn i tbc. :) Paulinn gick hem och jag och emma gick hem till Erik och va där med klas resten av tiden, och sendess har jag typ bara varit hemma ;DD



Shiiiit va de snöar/snöat! allt e så vitt!


bilder jag tog igår ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

snöö..

2010-11-28 @ 12:19:55
Postat av: Anonym

dansa är kul men jag föredrar att supa! = bästa rubriken! pusspuss <3

2010-11-28 @ 12:20:47
Postat av: vivi

hahahahah omg vad cp min rygg ser ut ? xp pusss justee det har inte gått bort än.. xp hahaa

2010-11-28 @ 16:26:46
URL: http://vivianderssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

snö=inte myys...

2010-11-29 @ 20:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0