anni, shorts, mörby, bestält skor och sophia :D

Haha igår så fyllde anni år!! :D X)) <33


haha grattis syrran!! 17 år!!! grattis älskar dej!! ♥

Så igår så va vi me anni och vivi, Anni va i thailand typ för några dagar sen så jag fick lite saker när hon kom hem, 2st jätte fina tröjjor, ett par örhängen och en playboy klocka :D haha hon tyckte den passa mej XD

Haha va nyss i mörby me mamma för att hon behövde köpa typ nagelsaker?, och då tar man jue tillfället att försöka få henne att köpa lite saker åt en så jag fick en ny mascara och en perfym (vilket som jag värkligen behöver)!  :D

min vanliga mascara som jag brukar ha :D

och parfymen jag fick X))

haha jag hade jue elevens val sak senaste veckan och jag sydde ett par shorts, ett jätte stort gosse djur utan ansikte och några armband XD

haha sånna armband gjorde jag fast typ 40st med olika text  :)
fast det här fick jag av en kompis X))



haha mina shorts som jag faktisk e ganska stållt över :D
jag menar jag kan värkligen inte sy så dom blev bra för att jag har gjort dom X))
haha gillar texten på rumpan ;D

bestälde skor idag också :D
Ett par converse XD mina gammla har blivit så slitna och smuttsiga så vi bestälde ett till par X))

haha rosa converse såklart XD

haha och ikväll så ska jag till sophia, elr hennes fam har bjudit vår fam på midda :D ska bli soft :)

haha puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0