omg omg omfg jag e såå jävla lycklig!!!

haha omg jag a sååå jävla lycklig asså!!! :DDD
gissa vad jag gjorde idag!!!???? :DDDDD
jag har tagit ett til hål i mitt öra!!!  :DDDDDDDDDDDDDD
Jag skulle aldrig få det för mamma och pappa (har frågat 10000 gånger) såå jag och anna åkte till mörby och tog ett till!!!
hihi jag e så busig! haha nee men asså jag e så jävla överlycklig har viljat ha det jätte länge!!! :DDDDDDDDD

PS//haha om nån känner mina föräldrar så säg gärna ingt till dom annars dödar jag er!!!

haha lägger upp bild på det imorron!!! asså jag e sååå jävla glad!!!! :D X))))))) :DD

Kommentarer
Postat av: sophie (:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JAG VILL OCKSÅ HAAA !!!!! :D HAR OCKSÅ FRÅGAT 1000000000 gånger men får inte...

2010-10-04 @ 20:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0