pavven+lite shopping

haha idag efter skolan så gick jag till pavven (som vanligt), fast jag slutade ganska så sent så alla typ drog efter jag hade kommit -_-

haha då va det bara jag och Dante kvar ;D haha vi typ satt mest och bara pratade och spelade lite biljard :D

Sen när han skulle gå så viste inte jag hur jag skulle komma hem, och han e så himmla underbar så han skjutsade mej till mörby C ;D elr hanns pappa men i alla fall :D haha ♥

Precis när jag klev ur bilen så ringde mamma och sa att hon skulle till optikern om typ en halv timme så jag väntade på henne där. haha sammanträffande!! ♣

Efter en typ timme gick vi ut där ifrån (jag typ dooog av uttråkning!!!) haha men då kom jag på att jag behövde sminkborttagning, så vi va påväg till Åhlens men så råkade vi fastna vid Jarmèus och dom hade ett par jätte söta skor från Björn Borg! såå jag fick dom ;D haha

mina nya jätte söta skor!! ♥


a juste jag fick en silvrig nessesär från Nivea när jag Köpte sminkborttagningen ;D


Kommentarer
Postat av: -

Sött ;) Svara på min andra kommentar <333

2010-10-11 @ 20:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0