bio, Lina, emma, vivi, nickis! :D

länge sen jag skrev!!

I fredas så va jag me Lina och hon sov över.
I lördags så va hon och jag på bio och såg Vampyrer suger! Asså den e så jävla bra!!!  haha man satt typ och as garva hela tiden!! haha när vi väntade på att bion skulle börja så va vi inne i lite affären och jag köpte 2par örhängen, ett armband och en mascara. :D
Senare på kvällen så kom Emma. och ti typ körde mörkerkull hela kvällen! Haha de va jätte länge sen!!

Idag så hade Edward kalas!
Kalaset hade han på nickis äventyrsland, fatta att han va överlycklig! :D 
Eftersom att jag inte ville va där själv med alla småbarn så fick Vivi va me :P :D <3
Haha vi blev helt överkörda av alla barn, bom ba: PÅ DOM!!! och typ la sej på oss!! vi typ dog!...
När vi kom hem så hjälpte Vivi mej att måla om mitt rum!! haha älskar henne!! ♥



viste ni att de e typ "värdekuponger" på baksidan av biobiljetterna?? :D


haha Lina..... :D


sakerna jag köpte :D


haha vivi på nickis :D <3


haha nickis, lite suddig bara :D


haha dagens höjdpunkt: jag och vivi fick slush :D (den fiiina med rosa sak högst upp e min ;D) 

haha puss och kram skumm banan :D ♥ 


Kommentarer
Postat av: Lina <3

haha, värst va jag va snygg då ;)

2010-09-07 @ 20:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0