Jaaaaa!!! :)

Jaag e överglad! X)) 
JAG HAR FÅTT MIN DATOR IDAG!!! XD

vi skulle ha fått dom igår fast dom va försenade igen!)......X))

Just nu sitter jag och skriver på den som ni kanske fattar, och jag skriver på tough-tangjentbordet och det är faktiskt jätte svårt även fast det kanske inte värkar som det! :D haha jag märker att det hära inlägget tar mkt längre tid att skriva än vad de brukar göra XD :D





min fiiina data!! XD
haha fast både frammsidan och fodralet är jättte fuuula!! så jag ska nog pimpa datan och köpa ett fodral men jag vet inte vilket jag ska ha?

ett rosa med glitter/paljetter på (haha såå mig igentligen!)


haha ett leopardfärgat jätte snyggt! (fast sofie kanske skulle köpa det -__- fast det var min idè först! "/!! X))haha)

haha jag vet inte vilket jag vill ha både e jätte snygga och från Ordning och Reda!! XD :))

haha puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0