tjejmidda! här kommer jag!! :D

snart ska jag till Louise och Nellys tjejmidda :D Jag ska sova över efter fast de ska typ alla :D
Efter skolan idag så åkte jag, medde och lina till mörby för att köpa presenter till don ;d jag köpte ****** och *******. hoppas dom blir glada :D


haha världen godaste kex!! och med svampbob på ken de bli mkt bättre?? :D


haha jag älskar allt som e rosa, glittrar och har Hello kitty på sej så varför då inte köpa.......


en vattenflaska som e rosa, glittrar och har hella kitty på sej! asså lungt dagens bästa inköp!!! (och såklart till mej) haha :D ♥


Kommentarer
Postat av: <33

tjejmiddan var fett kul :)

2010-09-18 @ 15:31:03
Postat av: Lina <3

din fiina hello kitty-vattenflaska haha <33 luvu4eva

2010-09-19 @ 15:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0