1 april ;)

Today är de 1 april (om ni inte har fattat de redan) ;) faktiskt så gjorde jag inte aprilskämmt men dawid gjorde typ värsta på mej...
Dawid: - Ingrid du är inte lika fjortis idag!
Jag: - Jaa, jag vet, nej jag e inte fjortis! :D :D
Dawid: - April, april! :D ;)
Jag: - men fuck you....
Jaaa.... runt 1 drog jag mej mot tääbyyy. Sen va jag me dom till typ halv 6 då jag va tvungen att dra hem eftersom att vi skulle ha midda :) De va mysigt, och de va sophies familj som kom så vi hade typ roligt P: Sedan drog jag och sophie hem till marcus och träffade lite personer, trevlandtrevlans och sen hem. Sophie drog och justnu sitter jag och kollar på När mörkret faller fast jag ska snabbt duscha nu så bye se you bitches!

Kommentarer
Postat av: clara

Hahha ingrid! "inte lika fjortis idag, april april" hahaah! <3

2011-04-02 @ 10:24:28
URL: http://claraz.devote.se
Postat av: Anonym

haha klockers! <33

2011-04-02 @ 14:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0