fucking söndag

Idag är de söndag som de bara är 52gånger på ett år fast det är alltid lika deprimerande..
Vad jag gör justnu? de vet man aldrig, typ inte jag heller faktiskt.. Randomhög nivå som denna dag oxå va, liksom vafan har man gjort idag? åkt runt i stan me buss sammt tåg och bara sett vart man hamnade :P fan va tråkigt vi har asså ;) Igår gjorde jag änny mindre, sov tills klockan var 2 då mamma kom och väckte mig och sa att jag va tvunden att städa rummet -,- de gick väll lite sisådär och hälften är kvar... Aja. Sen åkte jag och pappa vidare till Jaana och dom, och senare drog jag och vivi ute och träffade folket. Dock så va de inte dom vanliga men de va skinajs eendå :D
lite av denna helgs fina bilder

Kommentarer
Postat av: anna en bästa

cheyen uppdatera <333

2011-04-05 @ 08:53:23
Postat av: emma

men åhnej i-lands probem, måste gå upp vid 2 ;)

2011-04-05 @ 18:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0