packa-packa-packa

Sitter här hemma och packar som fan nu! Taggad till 100 eftersom att i övermorron åker vii! :D hiiiiiii!!!
Tidigare idag så tänkte jag: åååh va skönt! bara åka hem och inte göra någonting alls och bara slappa men blev de så? NEJ. De skulle man inte tro. Precis på bussen så ringer christopher och ba: du ska med till danne. Jag ba: okkkkk.. haha drog till bergshamra där dom mötteupp mej och dom va jue inte bara några då asså x)) Typ hela gänget asså med Christopher, mårten, lukas, marcus, någon p12 kille, ebba, julia, danne och senare även oliver och någon random åkersberga tjej fast dom drog ganska så snabbt :PP haha aja men vi typ chilla gal1 på något berg, pratade och hade bara allmänt mys. Sedan vart de dax att lunka hem då jag snabbt bara va tvungen att åka hem och äta och sen drog jag ut igen och träffade oliver, christopher och adrian. De va najs men såå mycket slappa och bara va hemma blev de xP Aja puss ska typ packa klart och duscha nuu så pussen
haha aa blev lite såhär lagom många random bilder från idag ♥

PS// Va inte va friberga barn dom bits! Har fan bitmärken kvar på min hand och dom bet mej liksom typ direkt efter skolan, dock så slutade jag ganske så sent men endåå... ;)

Kommentarer
Postat av: v

åh, kan du inte lägga upp din packlista på bloggen? :D hehe..

2011-04-12 @ 16:13:36
Postat av: fortfarande emma

WTF bits dom? <333

2011-04-13 @ 05:32:46
Postat av: Crippe :D

Ja vi bits! :D

2011-04-13 @ 16:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0