Glöm dina bekymmer, imorron kommer nya

Okej då ska man berätta om min helg. På fredan så åkte jag och Lina först till mörby och träffade hennes haff :P haha va najs och sen åkte jag vidare till centrum och träffade lite folk. Sen vidare tillbax till djursholm och träffade först isabel, carro, lovisa, edvin, oscar, simon och ludde (shiiiet va många namn de blev). Senare drog vi hem till isabel och då kom även clara och sophie. Sen sov jag och carro över där och senare på dan sen så åkte vi till stan och träffade mårten, oliver, oscar och även my senare. Sen på kvällen kom massa och de va jue trevligt. Sen idag så fyllde marit min faster år så vi åkte till henne vid lunch ungefär. Träffa kusinerna och resten av släckten och fick lite rese-cash ;)) :P haha sen åkte jag vidare till vivi och vi färjade våra ögonfrannsar. De va najs även fast de inte syns så mycket eftersom att jag redan hade typ svarta men endåå... På vägen hem så träffade jag även snabbt christopher i mörby så vi va me varran snabbt. Sen när jag kommer hem så kommer min lillebror ut ur sitt rum halvsovande och säger: Ingrid vad gör du här? klockan är jue 1på natten. Jag ba: mm säkert, då klockan va 9 :P och a haha känner mej välkommen hem asså :PP Och shieeeet! Nu är det bara 3dagar kvar till Miami! TAGGA!
haha lite random bilder från idag x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

känner du my?

2011-04-11 @ 21:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0