Tidsfördriv

DIVERSE

Namn: Ingrid Gustafsson

Födelsedag: 29 juni

Hemstad: Stockholm i mitt ♥

Ögonfärg: blå/gröna/grå.. skittråkiga

Hårfärg: Brunett så hett

Längd: 164 tror jag

Höger/vänsterhänt: höger

Värsta ovana: äter sällan frukost och äter alldelles för mycket onyttigt

Stjärntecken: kräfta

Sko storlek: 38/39

Är dina föräldrar skilda: yes, varit sen jag va 3

Dina rädslor: Grov spindelfodi! D:

En förebild: Hmm svårt finns många

En sak du ångrar: Vart ska man börja

En sak du vill göra i framtiden: finns mycket men typ som i The Hangover och vakna upp någon stanns och inte komma ihåg ett skit

Det första du tänker när du vaknar: Fan är det redan morgon..

 

FAVORIT

Färg: Alla i stort sett, eller typ inte lila och röd.

Mat: sushi lätt! ♥

Djur: Svårt..

Glass: Vanlig enkel pigelin

Godis: Choklad i massor!

Affär: Abercrombie & Fitch! Kärlet i massor!

Sallad: Usch...

Artist: Finns många men Eminem

Låt: ingen aning

Helgdag: Lördag

Årstid: Smmar!

 

VÄNNER OCH LIVET

Vad vill du bli när du blir stor: Advokat har jag planerat :)

Hur vill du dö: Kommer inte dö, är odödlig

Vem av dina vänner är mest lik dig: fråga er själva

Vilken film är mest likt ditt liv: hmm.. I Taket Lyser Stjärnorna tror jag

Är du nöjd med ditt liv: till och från. I stort sett

Vem är högljuddast: hehe troligen jag

Vem får dig mest att skratta: allt & alla

Vem har du känt längst: Anna Norell

Vad är den bästa känslan i världen: Älskad och omtyckt

Värsta känslan: Sviken & bortglömd

Vart vill du bo i framtiden: Stockholms innerstad och NY

Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Mitt namn och mina fräknar

Hur länge tror du att du kommer leva: Odödlig som sagt

 

HAR DU NÅGONSIN

Varit kär: Är ♥

Blivit dissad: Ärligt. typ inte. inte grovt i alla fall

Rymt hemifrån: Aldrig

Föreställt dig ditt ragg naken: Om jag har!

Skolkat: aa jag är ju lite busig

Sovit utomhus: yes

Gråtit i skolan: aa fast det va dock länge sen

Gjort något riktigt dumt som du skrattat åt idag: Det mesta

Sett en död människa: mm

Tältat i en rondel: Nej men jag ska! LOVAR!

 

DU

Svär: allt för ofta

Sjunger bra: till och från

Dansar bra: Är jag nog sämst på

Är bortskämd: Inte enligt migsjälv men troligen och man frågar andra

Vill du gifta dig: Absolut

Tror på dig själv: Såklart, måste man!

Äger en iPod: ja men nån gammal skit

Stör dig på: dig.

För dagbok: bloggen men annars har jag en som jag skriver upp saker jag vill komma ihåg men inte vardag

 

ANTINGEN ELLER

Pepsi/cola: Cola lätt

Mcdonalds/burger king: donken

Choklad/vanilj: vanilj

Adidas/nike: adidas

Kinamat/mexikanskt: kinamat

Blind/döv: döv tror jag faktiskt

 

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

Du nuddade: Simon Magnusson

Du pratade med i telefon: Mattias Adriansson

Du smsade med: min far

Du kramade: Simon Magnusson

Du var tillsammans med: Max och är fortfarande ♥

Du skällde på: är sällan sur

Du sov hos: Jonathan Berglund

Som sov hos dig: Max ;)

Du pussade: Adrian..

 

 

SENAST DU

Skrattade: gör jag konstant

Grät: vet faktiskt inte

Tuggade tuggummi: Gör jag oftast

Drog ett skämt: nån minut sen

Åt frukost: några dar sen i Barcelona

Köpte något: Redbull tidigare, busigt värre

 

RANDOM

Vilket land skulle du vilja besöka: Japan eller Australien

Hur många kuddar sover du med: 7 tror jag

Personer du hatar: hata är ett stark ord. Ogillar dock personer

Hur många timmar har du max varit vaken: 43timmar på 2dygn

Favorit citat: finns många men "cry a river build a bridge and get over it" är bra

cry a river build a bridge and get over iyt

Ett citat du kommit på själv: "What I`m I gona say when your all fucked and I`m okey"

Om du fick välja en kändis att va tillsammans med, vem: shit kan man välja

Senaste landet du va i: Spanien

En film som fått dig att skratta: dom flesta

En film som fått dig gråta: finns många men Rember Me är nog värst. tårarna rann i floder

Tror du ditt liv skulle bli bra på film: Absolut! Värsta succèn!

Vilken låt har du justnu som går runt i huvudet: Man Down - Rihanna

Varifrån har du fått frågorna: från 2 kompisars bloggar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0