HORRIBLE BOSSES

Dax att blogga kanske? Ja tack!
hela veckan har jag spenderat dagarna på segelläger. Gick väll sisådär men endå värt ett försök. Sen på eftermiddagarna och kvällarna har jag spenderat med mina käraste vänner och haft det mysigt. :)
Fredan va mysig men blev lite knas efter ett tag.. hehe. I lördags så va jag först med vivi i Kista och shoppade lite. haha vet kista liksom! nej men vi ville till något nytt ställe liksom:) Till kvällen träffade jag max och han sov även hos mig ♥ Idag va jag med Oliver, Stoffe, Roberto, Danne, Lisa & Ebba i stan och kollade på bio. Vi såg Horrible Bosses som faktiskt va riktigt bra! Efter det åkte vi till ösbysjön och badade och träffade även Marcus. trevligttrevligt. Nu ska jag tillbax till tvn och kolla på dexter så tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Anonym

va roligt har hört att den är jättebra :)

2011-08-15 @ 11:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0