Ung 08

Trevlig dag idag. Börjar med att Oliver ringer och väcker mig. Sen åkte jag till honom, där satt vi mest och pratade och rökte vattenpipa. Riktigt najs funderar själv faktiskt på att köpa en sådann :) Sen åkte vi till stoffe och hämta upp någa och vidare till stan och IO där killarna skulle boka tid för nattgibbet inatt. Så smart så smart så när vi ska till Ung imorn -,- Sena åkte jag och alla grabbar hem till oliver. Vet inte riktigt vad vi gjorde där men sen åkte jag i alla fall och träffa Ida och sen Max Odell.



Imorn blir det Ung 08. Skitkul! Yes tagga nån annan som ska dit? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du var man köper en vattenpipa? :)

2011-08-16 @ 11:42:26
Postat av: hanna

var det najs där, funderar på att gå dit imorron :)

2011-08-16 @ 22:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0