Klassresa

Tillbax nu från en långhelg från Gotland. Har varit mysigast!

Vi har:
- Det började lite halvrandom med att jag träffade Adam & Jacob på färjan till Gotland för dom skulle tydligen oxå på klassresa dit.
- Vi borde vid Kneippbyn som är ett sommar & vattenland
- Förutom att va i Kneippbyn så spenderades dagarna i en buss då vi åkte fram och tillbax till olika ställen för att kolla på olika skenar, med en busschafför som tjatade om bällte exakt hela tiden. I en buss liksom?
- På kvällarna satt vi mest och pratade, kollade på film eller tjockade i oss hur mycket godis som helst. Måste seriöst ha gott upp 5kg.
- Sista dan innan vi åkte hade vi 3kamp och mitt lag (lag Mange) van ju såklart.
- Ena kvällen kom ett fyllo till oss och även in i vår stuga och sa till Fabian ba: Martin!, vAd har du med min ticha att göra!?!? och massa. Några av tjejerna blev jätterädda och trodde dom skulle dö.
Annat vi har hunnit:
- Köra gokart
- lyckas låsa in nyckel i rummet
- Gjort sönder min kamera ännu mer.
- vunnit minigolftävlingen för "Minst deltagande" *stolt*
- krossat några glas
- Sprängt såpbubblor i micron
- Gjort sönder micron
- Några killar på råkade döda en fågel (sorgligt nog men vet inte hur de lyckades)
- Lagt allt godis (typ 2kg) i en kastrull och kokat ihop det till "gröten"
- Sen kört bubblan och den som förlora fick ta en tugga av "gröten". "Den som inte äta gröten den ska minsan få på nöten"
- På vägen tillbax blivit uppraggade av p12 (99or/00or) som sen visade sig bo i Danderyd och en av dom va Mårtens brorsa! hahaha!
haha shit har vi hunnit me allt dedär på 4dar. Det är bra! :D
Min kamera är totalt fuckad så jag tog knabbt några bilder

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va kul!

2011-08-29 @ 23:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0