ajhapp....

Sitter här och försöker beställa bilder men de går inte så bra för asså jag fattar inte ett skit! Asså de typ funkar inte..... Gjorde de för inte så länge sen men nu plötsligt så funkar de inte....
Imorron så har vi matteprov så jag liksom borde träna lite till de fast typ orkar inte...

Juste... Nu har jag lyckats att görsönder min mobil helt! Asså de likosm funkar inte alls.... elr ljud och vibration gör de min inte resten... men de kan jue bero på att den e i 2delar... fattar inte att saker fortfarande fungerar!!. menmen...

Jadu detta var ett mycket intressant inlägg... kommer få många fiiina komentarer tror jag asså... NOT!

Ska man läggain en random bild oxå :PP a vi gör de asså ;))

hahahhahahah asså såjävla klockren! :DDD ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fan va najs :P

2011-02-02 @ 22:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0