Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Happ... sitter här enny en fredakväll me vivi..mitt live e jue bara föör sorligt asså...
haha efter religionen så drog jag, nelly och louise. haha asså halva skolan va jue fan borta, gillar de asså! :D Vi tog tåget, köpte lite godis och drog hem till louise och satt och hade myys och kolla på Toy story 3 ;) najsnajs :PP
Sen drog jag snabbt till anna och sen till vivi... jobbigt eftersom att jag tog tåget typ hela tiden och alla tåg va 10 - 40 min sena... seeeegt... nuu sitter vi här fast vi ska tyyp ut nu :D såå see you bitchesss! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va busigt att du skolkade ;)

2011-02-12 @ 03:17:50
Postat av: Anonym

gu den e så kul <33333

2011-02-13 @ 01:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0