FAN VA KALLT DE E UTE!

Asså fan va kallt de e ute nu igen! D: Jag som trodde att de började bli vår men icke sa nicke... :/ H A T A att de snöar, elr de e lättare sakt snöstorm... elr vet inte om de e de nu men de har typ varit de hela dan...
Idag i skolan så blev jag och clara utslängda från matten -_- lyckat som fan asså... (och jaa ni vill veta de)  Sen efter skolan så drog jag och oscar till först mörby c och sen hem till marcus och träffa oliver :D va typ 1000år sen jag träffade honnom :)) vi typ chilla gal1, oscar drog och vi typ låg och kollade på film ;)
Adå... justnu sitter jag och målar naglarna (gröna faktiskt..), duscha nyss så sitter här helt osminkad och är allmänt vacker

och nu

just fuck of!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mhmm... fattar att de e kallt..

2011-02-12 @ 03:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0