Jag är en albino neger ;)

Sitter och kollar på superhjältarna me min lillebror :D haha den e faktiskt kul ;) Idag så hade jag omprov i tycka -,- seegt asså... hatar tyska asså. Sen så va de tennis efter, och jag va typ hur trött som hellst så jag körde knappt :/. Mer lycka. Sen när jah kommer hem så säger pappa att vår panna har gott sönder så de e 14grader inne och finns typ inget varmvatten... väldigt mysikt när du precis har spelat tennis och behöver duscha -_- sen lagga internet oxå så jag ba nää asså jag pallar verkligen inte och gick till mamma istället ;) haha lämnade pappa lite asså :PP
hmm... försökte gåin på youtube men de gick jue litesådär, gillar att de står "vi har skicka ut ett team men välutbildate apor" (??) WTF liksom

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej? <33

2011-02-24 @ 18:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0