Sushii

Asså sushi e nog en av de godaste maträtterna :D Åt de till midda, jag och min moder tog snabbt en sväng till mörby och köpte de och och lite annat, vi skulle oxå köpa macarons men dom hade de inte där D: Aja tar de en annan dag ♥ Justnu sitter jag och kollar på CSI NY, f1 med najs :D Sitter och äterupp lillebrorns godis ;) snäll storasyster jagvet.. :D ♥ Tycker att dehär inläget är totalt meningslöst (!!) så jag ska nog skriva lite mer onödig fakta som att jag nyss har duschat och att mina hände faktiskt inte är kalla! Asså mina händer e kalla konstant asså! De e typ skitjobbigt...
och så slänger vi in en bild på en sushi från google :PP totalt meningslöst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gur va gott me sushi! va jättelänge sen <3333333

2011-02-22 @ 00:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0