vi föds unika och dör som kopier av varandra ♥

Tjenamittbena, sitter och kollar på chuck, typ tråkigt. ♥ Nää men de bra för att gå på 6an :)) Idag så gick jag tidigare från skolan för jag behövde gå till doktorn och bland annat få en spruta (!!!), faaast näää.. den fick jag jue såklart inte :D Fast jag kommer endå behöva ta den typ nästa vecka... Seeegt.... Alla ♥ Dag idag, typ sakt de antal gånger nu :PP Som jag sa så sat jag och åt gelehjärten sen när jag komhem xD fast först efter doktorn så traffade jag snabbt vivi för hon behövde sin laddare som hon glömde hos mej i helgen ♥ KNAS
Cause love is just a game you
play but sometimes you lose,
Don't know what else I
can
say to get it through ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så underbart vacker <3

2011-02-15 @ 17:06:45
Postat av: Anonym

mmm fett knas ;)

2011-02-15 @ 21:06:41
Postat av: Linn =)

asså duu e såå jävla snygg!! <3 hehe!! <3 puss!! <3

2011-02-19 @ 23:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0