Bakispiller

Sitter här och käkar bakispiller ;) haha nää de e godis som heter de som jag gav mamma i julklapp :P haha fan va tjock jag e och äterupp hennes godis....
Justnu sitter jag och kollar på tv, kom nyss hem och har asont i foten för att ja tappade min dator på den -_- smart javet....Hmm kom typ nyss hem från stan, vadär och åt midda, vi åt Sushi! Så jävla underbart!
Sitter me mamma och väntar på att Solsidan ska börja! Asså de e jue bara såååå kul! Älska!




haha så jävla roliga! haha gillar att hon sa ngt om Egypten och att reklamen e från Ving, och vi åkte me Ving till Egypten ;) Haha mamma gillar reklamerna ;)

//Och så att nivet så va de inte jag som skrev förra inlägget men HAHA!! :PP

Kommentarer
Postat av: v

"Det här vattnet är.... fantastiskt. slutet av....... marken..." hahahahahaha

2011-01-16 @ 19:33:04
Postat av: Anonym

du skulle behöva riktiga bakispiller ;)

2011-01-16 @ 21:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0