Halft onödig vecka?

Hmm, va har en lite halft onödig vecka halva vecka (vafan blev de för mening) ;) men ialafall så har vi typ askorta dagar som vi får göra lite va vi vill på, de e najs men alla bara pratar jue :P inte för att jag försöker koncentrera mej elr ngt hehe jag pratar typ mest.... ;) Men ingen gör ngt så jag tycker att de skulle va bättre om vi bara fick ha ledigt istället liksom? Fast de e jue liksom bara va jag tycker... Aså javet att de e STOR Care nyvå på dehär men jag har typ inget annat att göra -_-

halva veckan e najs ;) fast jag typ slutar nu så, Se you bitches! ♥


Kommentarer
Postat av: Ebba

jag tror att alla klasser har det shemat, vi har också det :)

2011-01-17 @ 19:03:37
Postat av: Anonym

torsdan förstör allt....

2011-01-17 @ 20:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0