hata...

Idag har jag utväcklingssamtal... fan ja kommer typ dö... Min mentor kommer typ säga att jag pratar jätte mkt för hon har satt mej vid ett  eget bord när de finns andra platser lediga..... Asså hon gillar inte mej.......

Idag så hade vi något som dom kallar för "trivsel" alla har de 2gånger fast vi missa första imorrse och kom typ 10min sen till den senare på dan.....Seriöst de heter trivsel och vi fick sättaupp alla stolar i hela jävla matsalen.... fatta ja jobbigt....

har lite tråkigt och vet inte vad jag ska göra i en timme tills utväcklingssamtalet börjar... :/
Aja Puss & Kram ♥


Kommentarer
Postat av: NAMN

ojdå............. du kanske borde prata lite mindre då? ;o

2011-01-25 @ 17:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0