fail on moi!

haha hände just en väääldigt pinsam sak! Asså min mamma och pappa bor jue grannar (?) och så skulle jag gå ner till pappa för att hämta lite saker, jag hade just duschat så håret va typ halvblött och sminket va typ halft utsmetat, sen hade jag en tjocktröja med illgrönt blixtlås, sen tog jag bara jackan som hängde överst och skorna som va lättast att tapå och de va mammas stora vita päls och ett par Ugg`s gummistövlar! fatta va sexigt! Hela vår uppfart va as isig så jag bara gled omkring och halkade. Och såklart precis utanför huset så sitter mina grannar i bilen och typ as stirrar på mej när jag kommer förbi ramlande!... fatta va dom måste ha asgarvat när dom såg mej! Seröst de jag me en stor vi päls, tjocktröjja med illgrönt blixtlås, mitt hår såg helt svart ut, sminket helt utsmetat, inga byxor och sen gummistövlar! och sen förbihalkande. a asså fan de va bara så pinsamt!

haha min kompis hitta den skylten ja ba: hahah!

Som ni märker så har jag ganska tråkigt och e barnvakt åt min lillebror så
just fuck of bitches!


//Hugo och Axel hade lite tråkigt före so:n idag såå a liksom gillar deras inlägg nääästan lika mycket som ****s, haha ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

men haha fail! ;)

2011-01-20 @ 20:41:44
Postat av: sophie

hahah :D jag kan bara tänka mig dig komma ner halkande!! :D <3

2011-01-20 @ 21:13:26
Postat av: Sophie

hahah :D jag kan bara tänka mig dig komma ner halkande!! :D <3

2011-01-20 @ 21:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0