Sitter här och leker....

Sitter här och leker men min Phone 5! fasst nej men hoppas kan man ju alltid.
Justnu sitter jag och kollar på How I met your mother, bytte just från När mörkret faller för mamma tyckte den va för otäck ;) Haha. Idag har jag inte gjort ett skit. Vart lite snabbt hos pappa och hämtade lite saker, sen åkte vi och hyrde film och köpte sushi. Aja behöver sånna dar oxå. Igår va jag me vivi hela dan. Bruden åker ju liksom idag och kommer inte få se henne på 2veckor D:

I förrgår va jag oxå me henne i stan på dan. haha gissa vad som hände ;) En random kille kom fram och frågade om mitt numer! De va najs för han va typ snygg oxå och tydligen 95a oxå ;) Sen på kvällen åkte jag och några till en kompis och sov sen även hos en annan kompis ;) trevligttrevligt! ♥


Kommentarer
Postat av: Isabella

Kul fick du reda på vad han hette? :)

2011-07-22 @ 01:37:15
Postat av: Anonym

när mörkret faller-vad handlar den om?

2011-07-22 @ 09:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0