Livet

Jag tänker ofta på hur mitt liv har blivit och varför det har blivit så. Jag bor i djursholm, mina föräldrar har bra ekonomi och lever bra men endå så söker jag mig till dedär som jag inte borde. Kanske är det bara för att jag har varit undangömd från det hela livet och plötsligt hittat det och det är nytt och spännande. Har aldrig riktigt vart sådär att jag sätter på mig blusar varje dag utan vill hellre bara ha ett vanligt linne. Kanske är det så att jag har hittat några andra som oxå är så och vill följa sin egen stil och inte fastna för att se lika dana ut. Jag vet inte vart jag är påväg med livet, har gjort mycket dummt på sista tiden men jag vill ändå säga att jag är nöjd med den tiden som har gått, kan inte säga att livet är perfekt och jag har gjort allting rätt för det har jag verkligen inte, mycket har gått fel under resans gång med det är en del av livet. Men vad skulle ha hännt om jag inte tog andra vägen, skulle jag då sitta med mina blusar och se likadan ut eller skulle jag sökt mig till dedär som jag vet att jag får knas av fast på något annat sätt. Vet inte riktigt men kanske borde jag hitta vägen tillbaka innan något går riktigt fel som jag kommer ångra resten av livet, eller ska jag leva det fullt ut eftersom vi lever ju bara en gång. Då kommer jag få så grymt mycket skit under resans gång men kanske är det värt det. Jag vet inte riktigt är det värt att chansa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskling!

2011-07-18 @ 23:26:56
Postat av: Marija

vad heter låten? Btw rkt bra

2011-07-28 @ 22:48:08
Postat av: O

Ingrid gumman det e ju de jag pratat om

Sry om jag vart sur , grinig och lagt mig i saker som jag inte har med att gora

Men jag bryr mig om dig , thats why

Alskar dig tjejen ,

alla stunder du funnits vid min sida

Ska jag finnas till dig

Syster <3

2011-07-28 @ 23:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0