Hata rubriker..

Igår somnade jag väll lagom sent. Runt 3 sådär. hade filmmaraton och kollade först på Hipp Hipp Hora, sen Sebbe, efter det The Last Song och till sist The Hangover Part II. Alla va bra förutom Sebbe som va väldigt seg och inte alls som jag hade förväntat mig. Hade liksom förhoppningar.

Idag kom pappa och väckte mig en aning för tidigt för att Gemma (vår städare) skulle komma och tvätta fönstrerna. Bara att gå upp. Efter det åkte jag och träffade mattias och även simon, Ellinor och Hanna lite senare.

Kommentarer
Postat av: cecilia

våran städerska heter också Gemma?!?!?! shiit va kul om det är samma haha :)

2011-07-27 @ 19:10:04
URL: http://ceciliasph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0