Om ett gått skratt förlänger livet måste jag vara odödlig

Underbar och solig dag idag intesannt? Jo om man är ute och badar eller gör något roligt. (Observara den både understrukna och fetskrivna punkten) Denna underbara dag vaknade jag, okej förlåt ska inte inleda inlägget med en lögn. Vaknade gjorde jag väll inte riktigt eller jo 11igår morse. Att jag är trött och huvudvärken kan nog bero på att jag har varit vaken i 33timmar i sträck nu.
KUL JA normalt kan disskuteras. Ja natten va kul men inte de efter.. Hände massor av både random saker och måste bara säga: Om ett gått skratt förlänger livet måste jag vara odödlig efter denna natt! haha ;) Nu sitter jag med huvudvärk och stresspackar och försöker lyckas att komma ihåg allt eftersom att vi åker till Barcelona imorgon! LOVE ♥ I Barcelona finna även Hollister så det är nAjs! (jävla fitt affär som precis öppnat i Täby Centrum så att det inte var så speciellt längre. (Observera min punkt igen, och ja man kan sätta en parantes i en annan parantes.)  ) Eftersom att min blogg och mitt liv är så otroligt intressant så fortsatter ni läsa och kanske vill veta lite mer. Ungefär som att jag sitter och laddar ner massor av filmer så att jag har något att göra på flyget eller som att du är bög och med det avslutar jag dehär inlägget.

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara säga att det dära inlägget va faktiskt riktigt bra.

2011-07-30 @ 22:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0