Mysig Dag Idag!

Mysig dag idag! det började med att jag sov ut länge och väl. Sen träffade jag sophie och senare även Oliver, Matte, Oscar & Gabbe. Vi drog till Baraquda och badade. Eller a dom gjorde de inte jag :P Sedan fikade vi, drog hem och åt & sen till ösbysjön där vi satt största delan av kvällen och grillade. De slutade ju som vanligt med att jag blev i kastad och halkade även så att nu har jag ett jättestort blåmärke på aset! Skitsexit! Vart hemma runt 11 sen eftersom att hälften av alla som var där skulle va hemma då så då vart de inte längre nån av dom andra som orkade längre så aa då drog man oxå (lång och konstig mening som troligen ingen kommer fatta) Hahahaha.... Sitter och kollar på Det Stora Blå i min rosa One Piece och är sådär allmänt awesome som jag alltid är så hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter låten? :)

2011-07-07 @ 23:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0