Screw you guys I`m going home

Igår hann jag med mycket. Först var jag hos tandläkaren och fixade min tandställning, sen åkte jag, mamma & brorsan till stan och handlade Kartell lampan och åt lunch. Efter de åkte jag och sophie och badade vid ösby med brorsan min. Duktig storasyster poäng till mig! haha sedan åkte vi hem till mig ett tag och sen åkte jag vidare till Viktor och knasade. Den kvällen förlarar vi seriöst med ordet knas.

Idag har dagen tillbringats till största delen med max. Först va vi med amir lite. Sedan åkte vi vidare till en strand med några och badade. Dock så badade inte jag för jag hade inga badkläder -,- Sen vidare till någon random teater sak och sen bussen hem. Fast hem blev det icke! Utan till täby där jag träffade lite sköna grabbar! nemligen Basse, Klas, Dawid, Björn och Marcus. Jag och böle åkte vidare till Mattias men kom inte riktigt så långt. Han åkte vidare men jag stannade kvar där och ba Screw you guys I`m going home!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände i fredags då? :)

2011-07-11 @ 19:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0