Don`t let them bring you down, No!

Shit gud älskar mig känner jag. Jag håller på att bli sjuk precis såhär nar långhelgen börjar -,- Toppen..
Kom pecis på att min far fyller år imorron, lite såhär halvsent va? Aja får väll fixa något till honom på förmiddan :) Får se vad jag inhandlar. Släckten kommer även sen på kvällen på grillmidda som pappa ska fixa :D Ikväll åt jag suschi så då vart jag nöjd. Igår vart jag med max hela dan och kvällen och slagga även där sen, idag så var jag först med lite personer i centrum och sen åkte jag och mamma och fixade lite saker. Nu ska jag fortsätta med mitt liv så see you bitches

ℓ ღ v є  

Kommentarer
Postat av: madde

hoppas du blir frisk snart :)

2011-06-03 @ 10:45:09
Postat av: Anonym

Vad har du köpt till honom? :)

2011-06-03 @ 15:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0