asså nej fyfan!

Asså de e jättesorgligt, de va en kille i min skola som dog igår... Idag så hade vi en missesstund för honom och spelade lite musik och rektorn höll ett tal och fyfan va vi grät! mascaran rann och även fast jag inte kände honom så bra så är det jue jättesorgligt! ♥ R.I.P
Sitter och försöker att sluta frysa aset av mej! Va ute en snabbis och träffade christopher men de e jue så för bövelens kallt ute! Efter skolan idag så åkte jag och isabel till näsbypark och jag träffade alla jag känner som går där haha man ba vafan tyyp... nää men sen fick vi me oss carro och lovisa hem (najs som de e) och vi drog sen hem till Isabel :D Där chilla vi gal1 och hjälpte henne att plugga till provet som hon har imorron, mycket 3vligt asså ♥
fortfarande så jävla awzzum ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

R.I.P. Jack <3 Grät också :(<3

2011-03-17 @ 20:19:25
Postat av: Anonym

uppdatering tack! :)

2011-03-18 @ 08:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0