operation daxvärket

Förlåt dehär inlägget skrev jag igår men de publicerades inte så ni får de nu istället :)
Idag så va de en ganska så soft dag, vi hade typ ingen skolan för vi skulle va hemma och samla in pengar till typ barnen i afrika. jag, nelly och clara drog oss mot stocksund hem till nelly där vi gjorde ett försök med att baka donuts. Hur dom blev och hur dom smakar kan dock disskuteras. Sen träffade vi oliver, mårten och danne och vi drog hem till mej och började kolla på saw :PP trevlans trevlanssedan kom kvällen och jag drog ut och sen hem till christopher där vi sen kollade på the ring som jag fakriskt inte sett.... eller jag har sett 2an 1000 gånger men aldrig första :P
Flickan du nyss kallade fet, hon har svält sig själv och gått ner över 10 kg.
Killen du nyss kallade dum, han har inlärningsproblem och läser 4 timmar extra om dagen.
Tjejen du kallade ful, lägger ner timmar på att sminka sig i hopp om att någon ska tycka om henne.
Killen du nyss knuffade runt, han blir slagen nog hemma.
Det är mer bakom personerna än vad man räknar med.

Kommentarer
Postat av: vivi

dagsverket publicerades :) <3

2011-03-22 @ 17:17:27
URL: http://vivianderssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

ofta du inte sett the ring :O <3333

2011-03-22 @ 22:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0