Don`t cry over a boy if you know that he is`nt going to do the same for you

örlåt för att jag värkligen suger på att uppdatera! Fredag: Emm... efter skolan kom Böle och sen drog vi till centrum och träffa alla! Seriöst exakt alla va där! Emm..... fredakvällen kan dock bara beskrivas me ett ord i-alla-fall: KNAS! så de pratar vi inte mer om.lördag eftermiddan så va de lite lungnare och alla va i centrum och bara chillade, sen på kvällen så drog vi oss mot Djurholm/altorp från Täby/vallatorp/erikslund och de tar fan En jävla timme! = inte värt de -,- , Idag (Söndag) så har typ jag varit till-att-börja-med vivi och ella,vi "hade kul" och senare gick vi bara in i centrum och träffa kompisar :D haha dock va de typ samma som i lördags, men dom e sååå jävla sköna så de e fan najs :D Justnu sitter jag hemma och e barnvackt åt min älskade littebror, (*host host* eller inte) nej men nivet tjänar kosingen eftersom att jag tydligen e skylldig alla pengar -_-
Don`t cry over a boy if you know that he is`nt going to do the same for you
♥♥

Kommentarer
Postat av: vivi

Tjänar ingrid inte känar....

2011-03-13 @ 19:13:17
Postat av: Anonym

sluta va så underbart söt! <3

2011-03-13 @ 22:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0