va inte själv med 5 kåta killar

Asså seriöst va inte dee.. va just de och blev rapead totalt. Inte kul. nää men efter skolan så drog jag och oscar till friberga och träffade massa folk, sen skulle "the gang" på någor typ kill träff (låter fett gay) och dom ba: vänta här ute, men ja ba: haha you wish så jag drog hem :PP hihi busig som jag ee ;) sen drog jag till mörby och skulle köpa glass träffar jag dom igen och då har dom tydligen tränat och skulle hem till lukas. :P jag, oliver och oscar drog snabbt hem till mej, dumpa glassen och mammas kreditkort och sen drog vi oxå till lukas där christopher, lukas (no shit) och marcus vaa :P som sagt så rapeade dom mej totalt och nu är jag väldigt deprimerad för dee :(( haha nää skojjjjja! eftersom att det är tisdag så är de.... .... ... . despetare!!! hihi jaaa :D Sen satt jag hemma mobbad, själv med en ben & jerry`s och kollade på de och de gjorde seriöst min dag ♥
I need a doctor - eminem
Today is the first day of the rest of your life ♥

Kommentarer
Postat av: emma

jaaa! nu vet jag va den låter heter! :D

2011-03-23 @ 18:27:52
Postat av: Crippeeee :D

haha vi var fett kåta :D

2011-03-24 @ 15:31:54
Postat av: Anonym

du vet att det finns något dom heter uppdatering?

2011-03-24 @ 20:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0