alltiddessarubriker

Igår va de den underbara dagen som kallas fredag. Efter skolan åkte jag till vivi och träffade henne lite ♥ De började med att vi gick hem till henne, sen hade vi inget att göra så vi åkte in till stan. Precis när vi kom in så började de regna och de slutade med att vi satt i hummlegården under ett träd och åt godis ;) haha. Senare på kvällen åkte jag vidare till rösjön där jag träffade lite kompisar. Guldfekke asså fast inte. Idag sov jag ut till 12då jag vaknade av att min littebror spelade Melodifestivals låtar. Gu detta underbara liv asså, skrek på honom att han skulle stänga av skiten flera gånger men så mycket lyssnade han på de -,- Jag och mamma körde iväg honom till något kalas och vi åkte vidare och köpte nya möbler till mitt rum :D Köpte lite smått och gott, kuddar, mattar & överkast men sen oxå ett par nya skor :D haha kärlek till dom ♥ Inte direkt vad jag brukar göra en lördag. Sen när vi kommit hem så åkte jag och min älskade broder till stan och kollade på nya Piretes of the cairbbean filmen. Grymt bra faktiskt haha fast inte heller vad jag brukar göra en lördagskväll :)

dessa underbara skor köpte jag. Dålig bild dock men dom är så snygga på. Men jises vilka skavsår jag får, aja bara att ståut ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit va snygga! vart köpte du dom?

2011-05-29 @ 13:38:19
Postat av: Anonym

du ser ju märket på skon, Tommy Hilfinger :p

2011-05-29 @ 21:19:38
Postat av: Anonym

fina vart köpte du dom :)

2011-05-31 @ 21:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0