Gjorde min dag!

Sitter här hemma och kollar på typ melodifestivalen eller vad de nu heter. Totalt meningslöst i alla fall. Hahahha vet ni va som gjorde min dag! Idag så va jag me mårten, christoffer, oscar, danne och julia, men aja jag, julia, christoffer och mårten drog hem till mårten efter ett tag, men sen när vi skulle hem så klev vi på bussen och christoffer sist men han fick inte komma på! busschaffören stängde precis dörrarna framför honom även fast han gick med oss! Omg asså jag och julia satt typ och garvade sönder sen på bussen! Hahahha han kom inte me! hahha Gjorde min dag! ♥

hahahhaha random bild på  hög nivå! typ såhär mer än ett år gammal bild. Vet inte hur den passa in eller om den änns gör de men i alla fall varsegoda! ♥

Kommentarer
Postat av: vivi

Hahahahahahaaha

2011-05-12 @ 22:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0