Hur mycket djursholmare

Hur mycket djursholmare är du:
.
X- Instämmer helt
/- Instämmer delvis
.
Jag bor i djursholm [X]
Min garderob innehäller mestadels märkeskläder [X]
Jag bor i en villa [X]
Mina föräldrar äger mer än 2 bilar [X]
Jag äger en juicy dräkt [/]
Min stil är "preppy" [/]
Jag går ofta ut och shoppar [/]
Jag äger mer än 5par skor [X]
Jag äger en ipone []
Jag äger en Ipad []
Jag äger en egen dator [X]
Jag åker ofta till stan och fikar med mina kompisar [/]
Jag har mer än 2 sommarställen [X]
Jag har ett husdjur [] min halvpappa e alergisk
Jag åker utomlands nästan varje lov [X]
Jag fixar alltid håret i salong [X]
Jag spelar golf [/]
Jag spelar tennis [X]
Min mamma och pappa bor fortfarande med varrandra []
Jag äter ofta på resturang [X]
.
Antal X: 14 av 20
.
0-5 X: Du är inte alls Djursholmare! Du kan ha lite märkeskläder men inget som man lägger märke till. Du lever inte i lyx och lever till och men lite snålt.
6-10 X: Du ligger där de är normalt att ligga. Du har endå ganska så mycket som en riktig djurshomare men inte riktigt där än.
11-15 X: Du är lagon mycker djursholmare. Du har mycket kläder, saker och lever flott men har inte kommit till gränsen där de börjar bli överdrivet.
15-20 X: Du är riktig djursholmare! Du får de mästa du vill ha och pekar på, du lever i lyx men dina föräldrar som känar bra lön. riktig djursholmare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e ju typ 100% djursholmare...

2011-05-13 @ 17:47:14
Postat av: Anonym

du är djursholmare :)

2011-05-19 @ 20:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0