Ilandsproblem

Hmm.. sitter här hemma med värsta ilandsproblemet. Jag vet inte vad jag ska göra i en halvtimme tills min buss går. hahah älska ilandsproblem! För er som inte vet vad det är så är det små problem som vi i länder som har det typ bra har. Jagmenar typ afrika är ett U-land (utväcklingsland) och dom behöver utväckla sig lite mer för där är folk hungriga, man har inte tillgång till vatten och osv. Sverige är ett I-land (Industriland) och vi har gått med mat, bra industrier osv, och till skillnad från U-landen som har att dom hungrar som problem har vi små problem som dom inte alls skulle bry sig om, typ som att "Åhnej ena min höft är bredare är den andra", "vad ska vi ätatill midda" och "Neeej! Jag trampade på en A brun!" haha Älska ilandsproblem ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ilandsproblem in my <3

2011-05-10 @ 22:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0