Lite bättre?

Okej lite bättre har jag väll blivit på att uppdatera va? Haha jag tycker i alla fall de eller de är inte ett inlägg varanan dag ialla fall ;) Okej har just duschat (!!!) och sitter och lyssnar på All God Things justnu, typ älskar refrängen men hatar resten -,- aja något man får leva me :) Idag så flyttade vi helt och nu kommer jag troligen aldrig mer få de i mitt gamla hus :( Men jag är jättetaggad på de nya även fast jag inte är där och jag knappt hittar dit men ialla fall. Men vet ni vad jag just gjorde!?!?! (skrev de just) men jag duschade hos pappa! va typ 1000år sen eftersom att de knappt finns något varmvatten här så har jag gott upp till mamma och duschat men nu är de slut på de :´(
Bild jag tog i typ lördags ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig du är på att fotta!

2011-05-19 @ 23:18:03
Postat av: Anonym

men uppdatera då? :)

2011-05-22 @ 00:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0