Uppdatering om nya huset ♥

Okej, som ni kanske redan vet så har jag flyttat. Vårt nya hus är ganska så stort, 4vardagsrum, 5sovrum, 2toaletter, en hal, en matsal, kök och en lång korridor som bilder ihop allt. Skitnajs måste jag bara säga :D Justnu håller vi på att bygga och de ser för jävligt ut. Värsta byggarbetsplatsen för vi håller på at riva väggar så att korridoren som bilder ihop allt blir mer som en del av ena vardagsrummet och matsalen. På övervåningen håller vi oxå på att riva väggarna mellan vardagsrummet, ett sovrum och en rumsstor garderob så att de ska bli ett änny större vardagsrum och en tvättstuga :) Om man säger så så går vårt hus knabbt att va i och dom har typ rycket ut alla sladdar till alla så va har inget internet eller tv. Fatta att jag fick halvlack igårkväll när de inte gick att göra något. Slutade med att jag laddade ner facebook till mammas iphone och satt där istället. Sista lösningen asså ♥ Justnu bor jag i ena sovrummet/gästrummet och har bara tryckt in alla saker och allt i kaos! Själv sover jag i min nya säng i vardagsrummet. När jag fixar mej står jag i badrummet för det är nästan ända stället där det finns en spegel i men i badrummet finns inget elutag så när jag ska fixa håret sitter jag me min dataskärm som spegel i köket och plattar de me en volymtång för min plattång är hos pappa. Lite desperat men de funkar faktiskt :D
Vår byggarbetsplats justnu
och mitt otroligt städade rum ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

stökigt//updatera!

2011-05-28 @ 21:37:00
Postat av: Anonym

hur kan ni bo där? :OO

2011-05-29 @ 19:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0